Wednesday, October 24, 2018

Beleestem a tévébe pdf letöltése - Gianni Rodari


Letöltés PDF Olvasás online



Egy milánói kisfiú délután 18 óra 39 perckor ismeretlen erő vonzásába került, átrepült a szobán, és fejest ugrott a televízióba. Ettől kezdve a világ legkülönbözőbb pontjain tűnik fel, mindig valamilyen televízió képernyőjén. Vajon, hogyan szabadul ki onnan? Gianni Rodari életműsorozatának második darabja szatirikus és fantáziadús mese a technika bűvöletéről.
2012. aug. 6. Gianni Rodari: Beleestem a tévébe (Könyvmutatványosok kritika) A könyv szerzője a modern olasz gyermekirodalom megteremtője, Foglalkoztatók, mesekönyvek, gyerekkönyvek, ifjúsági könyvek, ismeretterjesztő és idegen 2012. máj. 15. Gianni Rodari: Beleestem a tévébe. MEGRENDELEM. A Móra Könyvkiadó nem csupán újdonságokkal örvendezteti meg vásárlóit, hanem A Móra Könyvkiadó Antré [animációs könyvtréler] elnevezésű, könyveket bemutató animációs Könyv ára: 590 Ft, Beleestem a tévébe - Gianni Rodari, Egy milánói kisfiú délután 18 óra 39 perckor ismeretlen erő vonzásába került, átrepült a szobán, és fejest Könyv ára: 1890 Ft, Beleestem a tévébe - Gianni Rodari, Egy milánói kisfiú délután 18 óra 39 perckor ismeretlen erő vonzásába került, átrepült a szobán, 2012. ápr. 4. Egy milánói kisfiú délután 18 óra 39 perckor ismeretlen erő vonzásába kerül, átrepül a szobán, és belepottyan a televízióba. Ettől kezdve a Mit csinál Gip a Szaturnuszon? Sikerül-e Gipet kiszabadítani a televíziós hullámok hatósugarából? Erről szól Gianni Rodari izgalmas-szatirikus mesekönyve, Könyv ára: 890 Ft, Beleestem a tévébe - Gianni Rodari, Egy milánói kisfiú délután 18 óra 39 perckor ismeretlen erő vonzásába került, átrepült a szobán, és fejest Beleestem a tévébe, szerző: Gianni Rodari, Kategória: Kortárs mesék, Ár: 1 691 Ft.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.