Wednesday, November 28, 2018

Nábót szőlője Tóth-Máthé Miklós pdf letöltés


Letöltés PDF Olvasás online



Tiszalúcon születtem 1936-ban. Nem csupán édesapám, néhai Tóth Albert volt református lelkész, de anyai nagyapám Máthé Gyula, dédapám és őseim hosszú sora. Ahogy mondani szokás ároni famíliából származom. Otthon vagyok most is ebben a környezetben emberként, íróként egyaránt

Ennyi, amit ismerkedésül röviden elmondhattam magamról és kérem most, hogy folytassák ezt a megkezdett ismerkedést velem a Nábót szőlője c. novelláskötetem lapjain.

Tóth-Máthé Miklós
A gyermek a keresztségben a Vilmos nevet kapta. Családi neve: Shakespeare. Forrás: Tóth-Máthé Miklós: Nábót szőlője, REFORMÁTUS ZSINATI IRODA Könyv: Nábót szőlője - Novellák - Tóth-Máthé Miklós | Megvásárolható/ elõjegyezhető könyv. | Az ország legnagyobb antikvár könyvkínálata: Több, mint 500.000. Tóth-Máthé Miklós (Tiszalúc, 1936 –) magyar író, színművész. Tiszalúcon született 1936. július 7-én, . Nábót szőlője (novellák) 1985. A szabadság nótáriusa Libri Antikvár Könyv - Könyv ára: 1140 Ft, Nábót szőlője - Tóth-Máthé Miklós, Tiszalúcon születtem 1936-ban. Nem csupán édesapám, néhai Tóth Albert volt Tiszalúcon születtem 1936-ban. Nem csupán édesapám, néhai Tóth Albert volt református lelkész, de - Tóth-Máthé Miklós. Tiszalúcon születtem 1936-ban. Nem csupán édesapám, néhai Tóth Albert volt református lelkész, de anyai nagyapám Máthé Gyula, dédapám és őseim hosszú Könyv: Világszám - Tóth-Máthé Miklós, Szentmihályi Szabó Péter Tóth-Máthé Miklós novelláskötete mai emberekről szól, mai világunkról, . Nábót szőlője. Könyv: Nábót szőlője - Novellák - Tóth-Máthé Miklós | Megvásárolható/ elõjegyezhető könyv. | Az ország legnagyobb antikvár könyvkínálata: Több, mint 500.000. Borító tervezők: Pap Klára; Kiadó: Református Zsinati Iroda Sajtóosztálya; Kiadás éve: 1984; Kiadás helye: Budapest; Nyomda: Egyetemi Nyomda; ISBN:

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.