Friday, March 8, 2019

Királynők vendége voltam V. Kulcsár Ildikó online olvasás pdf


Letöltés PDF Olvasás online



Kedves Olvasó! Nem mesekönyvet tart a kezében - a borítón látható gyönyörűséges királynő ellenére -, inkább egy sok humorral fűszerezett interjúkötetet. A népszerű újságíróval, V. Kulcsár Ildikóval bebarangolhatja a világot, találkozhat királynőkkel, fejedelemasszonyokkal, királyokkal - Spanyolországtól Indiáig, Dániától Japánig -, közben együtt sírhat-nevethet az Önhöz hasonló gondokkal küszködő szerzővel. Aki a csupaarany palotákban sem tudja elfelejteni, hogy honnan jött és milyen nagycsaládos vircsaft várja otthon.
Könyv: Királynők vendége voltam - V. Kulcsár Ildikó, Kerényi Attila | Kedves Olvasó! Nem mesekönyvet tart a kezében - a borítón látható gyönyörűséges 6 napja Vásárolja meg a Vaterán egyszerűen, akár regisztráció nélkül: 850 Ft - Királynők vendége voltam- V. Kulcsár Ildikó Kedves Olvasó! Királynők vendége voltam, szerző: V. Kulcsár Ildikó, Kategória: Riportkönyv, tényirodalom, Ár: 2 990 Ft. Könyv ára: 1290 Ft, Királynők vendége voltam - V. Kulcsár Ildikó, Kedves Olvasó! Nem mesekönyvet tart a kezében - a borítón látható gyönyörűséges királynő Libri Antikvár Könyv - Könyv ára: 2565 Ft, Királynők vendége voltam - V. Kulcsár Ildikó, Kedves Olvasó! Nem mesekönyvet tart a kezében a borítón látható Könyv: Királynők vendége voltam - V. Kulcsár Ildikó, Kerényi Attila | Kedves Olvasó! Nem mesekönyvet tart a kezében - a borítón látható gyönyörűséges Könyv ára: 3490 Ft, Királynők vendége voltam - V. Kulcsár Ildikó, A népszerű szerző királynőknél, hercegnőknél tett látogatásait és a hírességekkel készített Könyv ára: 1995 Ft, Királynők vendége voltam - V. Kulcsár Ildikó, Kedves Olvasó! Nem mesekönyvet tart a kezében - a borítón látható gyönyörűséges királynő Kedves Olvasó! Nem mesekönyvet tart a kezében – a borítón látható gyönyörűséges királynő ellenére –, inkább egy sok humorral fűszerezett interjúkötetet. 2018. máj. 8. Vásárolja meg a Vaterán egyszerűen, akár regisztráció nélkül: 1 000 Ft - 199 oldal 240 g. Személyes átvétel a Ferenc krt-on h-p-ig 8-20 óráig.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.