Sunday, December 30, 2018

A beosztott ebook - Vi Keeland


Letöltés PDF Olvasás online



"A beosztott Keeland legjobb írása. Érzelmes és szenvedélyes. Minden, amiért érdemes romantikus könyvet olvasni." - K. Bromberg, New York Times bestsellerszerző

"Imádtam ezt a könyvet. Egyszerűen zabáltam. Nem tudtam letenni." - Aestas Book blog

Amikor az első alkalommal összefutottam Chase-szel, nem tettem rá túl jó benyomást.

Egy étterem mosdója előtt kuporogtam a folyosón, és épp a barátnőmnek hagytam üzenetet, hogy mielőbb hívjon vissza valami.
A beosztott, szerző: Keeland, Vi, Kategória: Irodalom, Ár: 3 144 Ft. [94%/22] From New York Times Bestseller, Vi Keeland, comes a sexy new standalone novel. The first time I Vi Keeland: Bossman Vi Keeland: A beosztott 2018. máj. 26. A beosztott Keeland legjobb írása. Érzelmes és szenvedélyes. Minden, amiért érdemes romantikus könyvet olvasni. - K. Bromberg, New York A beosztott, szerző: Keeland, Vi, Kategória: Irodalom, Ár: 3 144 Ft. 2018. máj. 30. Vi Keeland: A beosztott 20% kedvezménnyel csak 2959 Ft a lira.hu-nál. ( Romantikus irodalom; kiadás éve: 2018; 400) Olvasson bele a −25% · Vi Keeland: A beosztott. Vi Keeland: Bossman. Penelope Ward – Vi Keeland: Stuck-Up Suit. Vi Keeland: Egomaniac. Vi Keeland: Beautiful Mistake. 2018. máj. 25. Vi Keeland: A beosztott 15% kedvezménnyel csak 3144 Ft a lira.hu-nál. (További könyveink; kiadás éve: 2018; 400 oldal) Olvasson bele a Vi Keeland: Bossman - A beosztott. május 27, 2018; By Brigitta Perger; 1 Comments. Amikor az első alkalommal összefutottam Chase-szel, nem tettem rá túl jó „A ​beosztott Keeland legjobb írása. Érzelmes és szenvedélyes. Minden, amiért érdemes romantikus könyvet olvasni.” – K. Bromberg, New York Times Könyv ára: 3514 Ft, A beosztott - Vi Keeland, "A beosztott Keeland legjobb írása. Érzelmes és szenvedélyes. Minden, amiért érdemes romantikus könyvet

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.