Saturday, December 22, 2018

Szörényi könyv epub Stumpf András


Letöltés PDF Olvasás online



Apámnak, a rádiónak és a véletlennek volt köszönhető az is, hogy először hallottam rock and rollt. A Fater kereste a hullámhosszt épp, amikor egyszer csak éktelen sikításra lettem figyelmes. Állj, Fater, várj! Maradj csak ott! Little Richard énekelte a Long Tall Sallyt. Ezt akkor még nem tudtam persze, fogalmam sem volt, kit és mit hallok, azt viszont éreztem, hogy ez valami elképesztő. Hogy hasít az erő, és szétvet az energia. Tíz-tizenegy éves voltam, de nyakon vágott az.
Stumpf András (1980, Budapest) Minőségi Újságírásért és Junior Prima díjas újságíró, publicista, a Mandiner.hu főmunkatársa. 2004-től több mint tíz éven Szörényi - Rohan az idő, szerző: Stumpf András, Kategória: Életrajz, Ár: 2 590 Ft. Szörényi, szerző: Stumpf András, Kategória: Könnyűzene, jazz, Ár: 3 391 Ft. A Líra Könyv Zrt. kreatív igazgatói posztját is betöltő sikerszerző úgy látja: épp kihúzzák a szellemi talajt a konzervatívok lába alól. Stumpf András | 2018.06.19., 2015. ápr. 29. A 70 éves Szörényi Leventéről könyv készült, bemutatták. Ezt az ex-Heti Válasz-os, jelenleg mandineres Stumpf András írta meg, sok-sok Szörényi, szerző: Stumpf András, Kategória: Könnyűzene, jazz, Ár: 48.9 RON. Könyv ára: 3192 Ft, Szörényi - Stumpf András, Apámnak, a rádiónak és a véletlennek volt köszönhető az is, hogy először hallottam rock and rollt. A Fater kereste Szörényi, szerző: Stumpf András, Kategória: Könnyűzene, jazz, Ár: 3 391 Ft. 2016. jan. 11. Kolbe Gábor | Szörényi Leventéről (és a nevével elválaszthatatlanul, De tagadhatatlan, hogy talán Stumpf András műve sikerült a legjobban.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.