Monday, December 31, 2018

Online könyvek A gyanú árnyéka


Letöltés PDF Olvasás online



Tancornak hívnak - a Táncosnak. Jakutföldön próbáltak először megölni. Azután Tbilisziben és Moszkvában. És sok időbe telt, míg megértettem, mi félnivalójuk van egy fiatal grúztól, aki ugyanolyan, mint sok ezer más. Semmim sem volt, egyszerűen csak jobban akartam élni, vagyont akartam szerezni. Sikerült egyébként. Anélkül, hogy bármi illegálisat elkövettem volna. A rendszerrel és a hiánycikkekkel játszottam, listákat készítettem a gyárakról és a termékekről, összekapcsoltam őket... Meggazdagodtam egy olyan országban, mely sokáig csak a kényszert és az űrt ismerte. Most már megvannak az eszközeim, hogy szembenézzek velük, leleplezzem őket, felszínre hozzam a régi gyűlölségeket...
Paul-Loup Sulitzer: A gyanú árnyéka. Sorozatcím: Világsikerek Raktári szám: A027264 ISBN: 9639282707. Kiadás éve: 1991. Kiadó: General Press Kiadó A gyanú árnyéka, szerző: Paul-Loup Sulitzer, Kategória: Krimi. Könyv: A gyanú árnyéka - Paul-Loup Sulitzer, Dr. Borbély Sándor, Balla Katalin | Tancornak hívnak - a Táncosnak. Jakutföldön próbáltak először megölni. Paul-Loup Sulitzer. Könyvei 3. Paul-Loup Sulitzer: Money. Paul-Loup Sulitzer: A gyanú árnyéka. Paul-Loup Sulitzer: The Green King Paul-Loup Sulitzer: A gyanú árnyéka (Világsikerek). 590 Ft - 1 500 Ft. 2 példány. antikvár. Paul-Loup Sulitzer: Money - Pénzügyi kalandregény. 590 Ft - 600 Ft. Vásárolja meg a Vaterán egyszerűen, akár regisztráció nélkül: 1 000 Ft - Paul- Loup Sulitzer: A gyanú árnyéka. Antikvár könyv, kedvező áron! Paul-Loup Sulitzer: Tancornak hívnak – a Táncosnak. Jakutföldön próbáltak először megölni. Azután Tbilisziben és Moszkvában. És sok időbe telt, míg megértettem, mi félnivalójuk Tancornak ​hívnak – a Táncosnak. Jakutföldön próbáltak először megölni. Azután Tbilisziben és Moszkvában. És sok időbe telt, míg megértettem, Paul-Loup Sulitzer: A gyanú árnyéka (Világsikerek). 590 Ft - 1 500 Ft. 2 példány. antikvár. Paul-Loup Sulitzer: Money - Pénzügyi kalandregény. 590 Ft - 600 Ft. Könyv ára: 2375 Ft, A gyanú árnyéka - Paul-Loup Sulitzer, Tancornak hívnak - a Táncosnak. Jakutföldön próbáltak először megölni. Azután Tbilisziben és

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.