Friday, February 8, 2019

A herceg és én Julia Quinn olvasás online


Letöltés PDF Olvasás online



Minden jel arra mutat, hogy Simon Basset meg fogja kérni legjobb barátja húga, a bájos és okos Daphne Bridgerton kezét. Ami csak kettejük titka: házasságról szó sincs, csak így kívánják Simontól távol tartani a lányaikat férjhez adni kívánó, igen aktív társasági hölgyeket. Daphne pedig, mivel hercegi udvarló találta kívánatosnak, később alkalmas kérőket kaphat.
Ám miközben Daphne sorra keringőzi Simonnal a bálokat, igen nehéz arra gondolnia, hogy az egész csak színlelés. A férfi ravaszkás mosolya talán, de tekintete felragyogása bizonyosan azt a hatást éri el, hogy Daphne beleszeret a szép.
Könyv ára: 2175 Ft, A herceg és én - Julia Quinn, Minden jel arra mutat, hogy Simon Basset meg fogja kérni legjobb barátja húga, a bájos és okos Daphne Létezik-e ​nagyobb kihívás a londoni előkelő társaság ambiciózus anyái számára, mint egy nőtlen herceg, akihez lányukat örömest feleségül adnák? Official site of best-selling historical romance author Julia Quinn including up-to- date info on upcoming books, excerpts, giveaways, book A herceg és én. Minden jel arra mutat, hogy Simon Basset meg fogja kérni legjobb barátja húga, a bájos és okos Daphne Bridgerton kezét. 2016. márc. 7. Minden jel arra mutat, hogy Simon Basset meg fogja kérni legjobb barátja húga, a bájos és okos Daphne Bridgerton kezét. Ami csak kettejük A herceg és én, szerző: Julia Quinn, Kategória: Romantikus, Ár: 1 946 Ft. Antikvár könyv - A herceg és én (A Bridgerton család 1.) Julia Quinn. Kosárba. 1 650 Ft. Antikvár termék jó állapotú antikvár könyv. Szállítás: 3-5 munkanap Akár 2013. júl. 10. Julia Quinn: A herceg és én (Bridgerton 1). Nos, talán kezdjük a kedvenc írónőmmel, Julia Quinnel. A legismertebb sorozat tőle a Bridgerton Julia Quinn: Mr. Bridgerton csábítása · Julia Quinn: Sir Phillipnek szeretettel · Julia Quinn: Rossz kor Julia Quinn: A herceg és én 89%. 2. Julia Quinn: A vikomt A herceg és én, szerző: Julia Quinn, Kategória: Romantikus, Ár: 1 946 Ft.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.