Saturday, February 2, 2019

Az anyu én vagyok Nógrádi Gábor online olvasás pdf


Letöltés PDF Olvasás online



Ezt az izgalmas, humoros, érzelmes történetet Nógrádi Gábor a Petepite
olvasóinak kérésére írta. De míg a magyar és nemzetközi díjakat
nyert Petepitében apa és fia, ebben a regényben anya és lánya cserélnek
helyet. És a világ most is a feje tetejére áll.
Regény, 192 oldal, keménytáblás. Móra Könyvkiadó Bolti ár 2399 Ft – Online ár: 1799 Ft [url=http://www.mora.hu/konyv/az-anyu-en-vagyok]Itt Ifjúsági könyvek (10-18) » · Regények (273) » · Az anyu én vagyok! Szerző: Nógrádi Gábor Korosztály: 9 - 12. Kiadás éve: 2017. Kiadás száma: 5. Oldalszám : Könyv ára: 1679 Ft, Az anyu én vagyok! - Nógrádi Gábor, Amikor Mesi meglátja, hogy a macska felkergeti a kutyát a fára, rögtön tudja, hogy tudós nagyapja Mikor Mesi meglátta, hogy a macska felkergeti a kutyát a fára, rögtön tudta, hogy tudós nagyapja kísérlete sikerült: a kutya és a macska "helyet cseréltek”. Könyv ára: 1415 Ft, Az anyu én vagyok - Nógrádi Gábor, Mikor Mesi meglátta, hogy a macska felkergeti a kutyát a fára, rögtön tudta, hogy tudós nagyapja Álmodozott már arról, hogy átváltozik és más lesz? Valaki más! Nógrádi Gábor író Az anyu én vagyok c. komédiájának zalaegerszegi ősbemutatója előtt mesél Az anyu én vagyok!, szerző: Nógrádi Gábor, Kategória: Kortárs, Ár: 1 679 Ft. Az anyu én vagyok!, szerző: Nógrádi Gábor, Kategória: Kortárs, Ár: 1 490 Ft. Könyv ára: 1415 Ft, Az anyu én vagyok - Nógrádi Gábor, Ezt az izgalmas, humoros, érzelmes történetet Nógrádi Gábor a Petepite olvasóinak kérésére írta.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.